18 Şubat 2016 Perşembe

The Revenant- [Diriliş]

   
A Novel Of Revenge adlı kitaptan Beyazperdeye aktarılmış olan 2015 yapımlı The Revenant, yani Diriliş; sinemaseverler için daha şimdiden kült bir film haline gelmiş durumda.
Başrol oyuncusu Leonardo DiCaprio, sevenleri tarafından çoktan Oscar'a layık görülmüş olsa da, ilk Oscar Ödülünü bu filmle kazanabilir. Bence de ya, alsın olm artık adam. Ne bu be! Ulan adam daha ne yapsın sizin o kıçı boklu ödülünüzü almak için! Ay sinirlerim bozuldu. Neyse. 

    Efendim, filmin yönetmeni Alejandro Gonzalez İnnaritu beyefendi. Kendileri çok başarılı bir film ortaya koymuş. İzlediğimde gerçekten ''yaa burası olmamış,'' dediğim hiçbir yeri yok. Tabi ki profesyonel film eleştirmenleri tarafından kusurları bulunmuş olabilir ama umurumda değil moruk. Filmin bana göre bu kadar kaliteli olması oyunculardan ve oyunculuktan çok, konusu ve işlenişiyle ilgili. 

    ''ABİ YAA, BİR AYI SAHNESİ VAR, KAFAYI YERSİN YEMİNLEN.''

    Gelelim ayı sahnesine. Ben ayıları yakından görme şerefine nail olmuş biri olarak (Doğu Karadenizliler anlar beni) söylüyorum ki, bu kadar iyi bir sahne olamazdı. Boğuşmasıyla, ayının verdiği tepkilerle inanılmaz bir sahne çıkmış ortaya. Harikulade bir iş çıkmış abi. Öyle böyle değil ya!

   
     Geldik bir diğer oyuncumuz olan Tom Hardy'ye. Benim en beğendiğim aktördür kendisi. Warrior, Kanunsuzlar, İnception falan derken adam epey yükseltti çıtayı. Bu filmde ise çıta mıta kalmamış olm baya baya adam efsane oynamış. Öyle ki izlerken Tom Hardy'den nefret ettim. En İyi Yardımcı Oyuncu Ödülü de ''ART BLOG'' tarafından, Tom Hardy'ye gidiyor efendim. Ulan ne güzel adamım be. Kimsenin kalbini kırmadım yine. Umut Sarıkaya karikatüründeki Hakan Altun gibiyim. Ya valla efsaneyim ya.

    Evet sevgili Art Blog takipçileri, bugün de bir paylaşımı tamamladık. Selametle kalın efendim.

  

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder