27 Şubat 2016 Cumartesi

Her Şeyi Yeterince Açıklıyor: Trainspotting



    Evet millet! Nasılsınız bakalım? Dünyanın en aptal giriş cümlesini kullandığıma göre, konuya girişi de yapabilirim.
  
    Genel çevrede
az bilinen, ama kalitede sınırları zorlayan bir filmden bahsediyor olacağım bir iki satır sonra size. Adı afişte gözüküyor, bir daha yazmakla uğraşmayayım diye koydum o afişi oraya!


     Çok komik bir anlatım var filmde, yapılan şeyler hoş olmasa bile anlatım sayesinde göze hoş geliyor. Sanki biz farklıyız, onlar değil. Sübliminale mi kurban gittim lan yoksa? Neyse arkadaşlar, bugün çok fazla uzun yazmayacağım, sizin için bu filmin giriş videosunu buldum ve onu izlemeniz için şu sol kısma yerleştireceğim. Alacağınız mesajlara dikkat edin, selametle! 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder